eBOK – nowoczesne narzędzie wspierające sprzedaż

#Aplikacja #CRM #EbiBlog #ebicom #eBOK #IRIS #Klient #Sprzedaż

Czym jest eBOK?

eBOK czyli elektroniczne biuro obsługi klienta, to dziś niezbędny element każdego dostawcy usług. Charakteryzuje się tym, że klient, który założy w nim swoje konto, posiada unikalny login i hasło, za pomocą którego może się logować i sprawdzać swoje zobowiązania. eBOK to często pierwsze i jedyne narzędzie, za pomocą którego klienci mogą zobaczyć aktualne faktury, oferty czy rozliczenia. Pełni też rolę kanału kontaktu klienta z obsługą, który dzięki temu, że jest łatwy i szybki, zapewnia mu pozytywne doświadczenia.

Dostawcy nowoczesnych usług wiedzą, że eBOK to rozwiązanie wygodne i łatwe w obsłudze, a jednocześnie zapewniające mu sprawną komunikację z klientem.

Do niedawna jednak jego rola kończyła się na automatycznym informowaniu klientów o wysokości faktury lub o zużyciu energii czy gazu. Dziś funkcjonalność nowoczesnego eBOKa na tym dopiero się zaczyna. Bo eBOKa możesz dzisiaj wykorzystać także do sprzedaży dodatkowych produktów i przedłużania istniejących umów. Dzięki temu stanie się nie tylko platformą obsługową, ale Twoim nowym narzędziem do zwiększania sprzedaży.

Zalety eBOKa – IRIS i Energy Commerce

Aplikacja Elektronicznego Biuro Obsługi Klienta (eBOK), która jest częścią systemu IRIS i Energy Commerce, zapewnia: 

· śledzenie informacji sprzedażowych oraz bilingowych, 

· modyfikację wybranych parametrów, 

· stały kontakt klienta z firmą sprzedażową, 

· obsługę zgłoszeń.

Dzięki stałemu połączeniu z bazą CRM informacje widoczne w portalu eBOK są zawsze aktualne. A wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala przyspieszyć obsługę klienta i zminimalizować włożony w nią wysiłek.

Częścią eBOKa jest inteligentny chatbot. Z jego pomocą użytkownik może szybko i prosto zgłosić reklamację, zapytać o rachunek czy otrzymać numer na infolinię. Klient z chatbot’em może pisać lub rozmawiać. A temat rozmowy wybiera jednym kliknięciem .

Co wyróżnia naszą aplikację eBOK?

Poza wymienionymi zaletami, portal cechuje wysoka elastyczność. W zależności od potrzeb zamawiającego, istnieje możliwość dostosowania wielu parametrów, pod poszczególne wymogi.

Również klient ma wiele możliwości – może np. wybrać czy dane, które będą mu się wyświetlać, mają dotyczyć jego pełnego konta czy mają być ograniczone do subkonta, tj. jednego z płatników podlegających pod konto klienta.

Podstawowe informacje, które klient zobaczy po zalogowaniu się do portalu eBOK to m.in.: 

· swoje dane, 

· informacje o aktualnych umowach, 

· informacje o punktach poboru, 

· stan salda, 

· faktury do zapłaty.

Ponadto klient może w portalu: 

· zgłosić zmianę danych teleadresowych, 

· zarządzać zgodami, 

· tworzyć zgłoszenia, np. zapytania, wnioski o ofertę czy składać reklamacje, 

· sprawdzić podpisane przez siebie dokumenty, regulaminy czy cenniki, 

· pobrać faktury na swoje urządzenie lub je opłacić – wszystkie jednocześnie lub jedną wybraną, za pomocą jednej transakcji.

Ale to, co jest unikalne w naszej aplikacji, to możliwość przedstawienia klientowi oferty przedłużenia umowy. Użytkownik może nie tylko zobaczyć powiadomienie, ale również wyświetlić treść nowych warunków. Dodatkowo, zaproponowane w aplikacji warunki, będzie mógł przyjąć lub odrzucić.

Jak to działa?

Informacja, że klient chce zamówić produkt, którego oferta właśnie wyświetliła mu się w aplikacji eBOK, automatycznie trafia do pracownika obsługi, który natychmiast kontaktuje się z klientem i finalizuje proces sprzedaży.

eBOK to platforma, jakiej dzisiejszy klient oczekuje. Jej największymi zaletami są intuicyjna obsługa serwisu, bezpłatny dostęp do informacji 24/7 oraz gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia. Mocnymi stronami nowoczesnego eBOKa są też szybkie przelewy, prosta komunikacja czy możliwość przedłużania umowy. eBOK będący częścią IRISA to narzędzie, które jest w stanie to wszystko zapewnić.

 

Czytaj również

Czas czytania: 4 minuty

Chatbot is coming – czyli co to jest chatbot i dlaczego stale zyskuje na popularności?

#Chatbot #Ebibot #ebicom
Joanna Lubowicka

Marketing Manager

Czas czytania: 7 minut

Moduł decyzyjny w długoterminowym prognozowaniu konsumpcji energii elektrycznej 

#Anomalie #EbiBlog #ebicom #Energia #Prognozy
Joanna Lubowicka

Marketing Manager