EbiBot

Poznaj wirtualnego asystenta, który uzupełnia nasze podstawowe rozwiązania. Z EbiBot podniesiesz jakość obsługi klienta i wyręczysz pracowników w ich powtarzalnych zadaniach.

Dlaczego warto zaprzyjaźnić się z EbiBot?

01. Dostępność

Obsługa przez 24h na dobę

02. Innowacyjność

Nowoczesny kanał kontaktu z klientami

03. Usprawnienie obsługi

Pełna automatyzacja obsługi klienta

04. Wsparcie zespołu

Odciążenie pracowników

01. Obsługuj głosowe i tekstowe zapytania

Tekstowa i głosowa obsługa klientów!

Wirtualny asystent EbiBot będzie pracować 24h na dobę na stronie internetowej Twojej firmy oraz eBOK’u. Klienci skomunikują się z nim zarówno tekstowo, jak i głosowo.

02. Korzystaj ze scenariuszy obsługowych

Scenariusze komunikacji obsługowej!

Razem z asystentem EbiBot Twoi klienci szybko i łatwo sprawdzą faktury, uregulują płatności oraz wyślą zgłoszenie reklamacyjne.

03. Rozwiń swoją sprzedaż

Skuteczna sprzedaż!

EbiBot przedstawi ofertę sprzedażową Twojemu klientowi i przekieruje go do kanału Commerce z dodatkowymi produktami.

W temacie
EbiBot
na Twoje pytania odpowie W temacie EbiBot na Twoje pytania odpowie

Grzegorz Jagodziński

Business Development Manager

TELEFON: +48 799 882 142

E-mail: grzegorz.jagodzinski@ebicom.pl