Веб-сайт использует файлы cookie. Используя веб-сайт, вы даете согласие на их чтение или запись в соответствии с настройками вашего браузера. Прочтите нашу политику конфиденциальности.

EbiBot

Poznaj wirtualnego asystenta, który wszechstronnie uzupełnia nasze podstawowe rozwiązania. EbiBot zapewnia całodobową komunikację z klientami, aby podnieść jakość ich obsługi a Twoich pracowników wyręczyć w obsłudze powtarzalnych odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

6 miesięcy bez opłat! *

Dlaczego warto zaprzyjaźnić się z EbiBot?

Zalety EbiBot
Доступность

Круглосуточное обслуживание.

Поддержка персонала

Избавление ваших сотрудников от необходимости отвечать на простые и повторяющиеся вопросы.

Улучшение обслуживания

Полная автоматизация обслуживания потребителей.

Инновационность

Современный канал коммуникации с потребителями.

O1 Обработка голосовых и текстовых запросов

Наше решение сочетает в себе как текстовое, так и голосовое обслуживание потребителей.

O2 Используйте сценарии обслуживания потребителей

Bieżąca obsługa klienta - podstawowy scenariusz komunikacji dla EbiBota.

O3 Расширяйте свои продажи

Sprzedaż - czyli to, co EbiBot lubi najbardziej!

O1

Обработка голосовых и текстовых запросов

Наше решение сочетает в себе как текстовое, так и голосовое обслуживание потребителей.

Wirtualny asystent EbiBot standardowo pracuje 24h na stronie internetowej Twojej firmy oraz eBOK’u. Dzięki temu klienci mogą się łatwo z Tobą komunikować właśnie w tych kanałach. Dodatkowo, tradycyjna obsługa tekstowa może zostać rozszerzona o kontakt głosowy, co w wielu przypadkach może ułatwić wymianę informacji.

O2

Используйте сценарии обслуживания потребителей

Bieżąca obsługa klienta - podstawowy scenariusz komunikacji dla EbiBota.

EbiBot będzie na bieżąco wspomagał Twoich klientów! Problem z fakturami lub uregulowaniem płatności? Nowe zgłoszenie reklamacyjne? Teraz Twoi klienci w prosty i intuicyjny sposób, bez konieczności klikania w poszczególne opcje menu i szukania odpowiedniej funkcjonalności będą mogli wykonać większość działań związanych z samoobsługą.

O3

Расширяйте свои продажи

Sprzedaż - czyli to, co EbiBot lubi najbardziej!

Czy przygotowany scenariusz obsługi musi kończyć się standardowym podziękowaniem za kontakt i pożegnaniem? Otóż nie! Niech będzie to doskonałym wstępem i początkiem dalszej komunikacji, którą możesz prowadzić z klientem. EbiBot chętnie Ci w tym pomoże - pozwala on na przedstawienie oferty klientowi i przekierowanie go do kanału Commerce w celu np. zawarcia umowy na produkt dodatkowy.

У вас есть вопросы? Звонитеs

+48 512 054 961

Наш специалист ответит на все ваши вопросы.