eBOK – nowoczesne narzędzie wspierające sprzedaż
Czym jest eBOK?
eBOK czyli elektroniczne biuro obsługi klienta, to dziś niezbędny element każdego dostawcy usług. Charakteryzuje się tym, że klient, który założy w nim swoje konto, posiada unikalny login i hasło, za pomocą którego może się logować i sprawdzać swoje zobowiązania. eBOK to często pierwsze i jedyne narzędzie, za pomocą którego klienci mogą zobaczyć aktualne faktury, oferty czy rozliczenia. Pełni też rolę kanału kontaktu klienta z obsługą, który dzięki temu, że jest łatwy i szybki, zapewnia mu pozytywne doświadczenia.
Dostawcy nowoczesnych usług wiedzą, że eBOK to rozwiązanie wygodne i łatwe w obsłudze, a jednocześnie zapewniające mu sprawną komunikację z klientem.
Do niedawna jednak jego rola kończyła się na automatycznym informowaniu klientów o wysokości faktury lub o zużyciu energii czy gazu. Dziś funkcjonalność nowoczesnego eBOKa na tym dopiero się zaczyna. Bo eBOKa możesz dzisiaj wykorzystać także do sprzedaży dodatkowych produktów i przedłużania istniejących umów. Dzięki temu stanie się nie tylko platformą obsługową, ale Twoim nowym narzędziem do zwiększania sprzedaży.
Zalety eBOKa – IRIS i Energy Commerce
Aplikacja Elektronicznego Biuro Obsługi Klienta (eBOK), która jest częścią systemu IRIS i Energy Commerce, zapewnia:
· śledzenie informacji sprzedażowych oraz bilingowych,
· modyfikację wybranych parametrów,
· stały kontakt klienta z firmą sprzedażową,
· obsługę zgłoszeń.
Dzięki stałemu połączeniu z bazą CRM informacje widoczne w portalu eBOK są zawsze aktualne. A wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala przyspieszyć obsługę klienta i zminimalizować włożony w nią wysiłek.
Częścią eBOKa jest inteligentny chatbot. Z jego pomocą użytkownik może szybko i prosto zgłosić reklamację, zapytać o rachunek czy otrzymać numer na infolinię. Klient z chatbot’em może pisać lub rozmawiać. A temat rozmowy wybiera jednym kliknięciem .
Co wyróżnia naszą aplikację eBOK?
Poza wymienionymi zaletami, portal cechuje wysoka elastyczność. W zależności od potrzeb zamawiającego, istnieje możliwość dostosowania wielu parametrów, pod poszczególne wymogi.
Również klient ma wiele możliwości – może np. wybrać czy dane, które będą mu się wyświetlać, mają dotyczyć jego pełnego konta czy mają być ograniczone do subkonta, tj. jednego z płatników podlegających pod konto klienta.
Podstawowe informacje, które klient zobaczy po zalogowaniu się do portalu eBOK to m.in.:
· swoje dane,
· informacje o aktualnych umowach,
· informacje o punktach poboru,
· stan salda,
· faktury do zapłaty.
Ponadto klient może w portalu:
· zgłosić zmianę danych teleadresowych,
· zarządzać zgodami,
· tworzyć zgłoszenia, np. zapytania, wnioski o ofertę czy składać reklamacje,
· sprawdzić podpisane przez siebie dokumenty, regulaminy czy cenniki,
· pobrać faktury na swoje urządzenie lub je opłacić – wszystkie jednocześnie lub jedną wybraną, za pomocą jednej transakcji.
Ale to, co jest unikalne w naszej aplikacji, to możliwość przedstawienia klientowi oferty przedłużenia umowy. Użytkownik może nie tylko zobaczyć powiadomienie, ale również wyświetlić treść nowych warunków. Dodatkowo, zaproponowane w aplikacji warunki, będzie mógł przyjąć lub odrzucić.
Jak to działa?
Informacja, że klient chce zamówić produkt, którego oferta właśnie wyświetliła mu się w aplikacji eBOK, automatycznie trafia do pracownika obsługi, który natychmiast kontaktuje się z klientem i finalizuje proces sprzedaży.
eBOK to platforma, jakiej dzisiejszy klient oczekuje. Jej największymi zaletami są intuicyjna obsługa serwisu, bezpłatny dostęp do informacji 24/7 oraz gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia. Mocnymi stronami nowoczesnego eBOKa są też szybkie przelewy, prosta komunikacja czy możliwość przedłużania umowy. eBOK będący częścią IRISA to narzędzie, które jest w stanie to wszystko zapewnić.