Projekty UE

menu

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Czytaj naszą politykę prywatności.

EbiBot

Poznaj wirtualnego asystenta, który wszechstronnie uzupełnia nasze podstawowe rozwiązania. EbiBot zapewnia całodobową komunikację z klientami, aby podnieść jakość ich obsługi a Twoich pracowników wyręczyć w obsłudze powtarzalnych odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

6 miesięcy bez opłat! *

Dlaczego warto zaprzyjaźnić się z EbiBot?

Zalety EbiBot
Dostępność

Obsługa przez 24 h na dobę.

Wsparcie zespołu

Odciążenie pracowników od obsługi prostych i powtarzalnych spraw.

Usprawnienie obsługi

Pełna automatyzacja obsługi klienta.

Innowacyjność

Nowoczesny kanał kontaktu z klientami.

O1 Obsługuj głosowe i tekstowe zapytania

Nasze rozwiązanie łączy zarówno tekstową, jak i głosową obsługę klientów.

O2 Korzystaj ze scenariuszy obsługowych

Bieżąca obsługa klienta - podstawowy scenariusz komunikacji dla EbiBota.

O3 Rozwiń swoją sprzedaż

Sprzedaż - czyli to, co EbiBot lubi najbardziej!

O1

Obsługuj głosowe i tekstowe zapytania

Nasze rozwiązanie łączy zarówno tekstową, jak i głosową obsługę klientów.

Wirtualny asystent EbiBot standardowo pracuje 24h na stronie internetowej Twojej firmy oraz eBOK’u. Dzięki temu klienci mogą się łatwo z Tobą komunikować właśnie w tych kanałach. Dodatkowo, tradycyjna obsługa tekstowa może zostać rozszerzona o kontakt głosowy, co w wielu przypadkach może ułatwić wymianę informacji.

O2

Korzystaj ze scenariuszy obsługowych

Bieżąca obsługa klienta - podstawowy scenariusz komunikacji dla EbiBota.

EbiBot będzie na bieżąco wspomagał Twoich klientów! Problem z fakturami lub uregulowaniem płatności? Nowe zgłoszenie reklamacyjne? Teraz Twoi klienci w prosty i intuicyjny sposób, bez konieczności klikania w poszczególne opcje menu i szukania odpowiedniej funkcjonalności będą mogli wykonać większość działań związanych z samoobsługą.

O3

Rozwiń swoją sprzedaż

Sprzedaż - czyli to, co EbiBot lubi najbardziej!

Czy przygotowany scenariusz obsługi musi kończyć się standardowym podziękowaniem za kontakt i pożegnaniem? Otóż nie! Niech będzie to doskonałym wstępem i początkiem dalszej komunikacji, którą możesz prowadzić z klientem. EbiBot chętnie Ci w tym pomoże - pozwala on na przedstawienie oferty klientowi i przekierowanie go do kanału Commerce w celu np. zawarcia umowy na produkt dodatkowy.

Masz pytania? Zadzwoń

+48 506 002 913

Nasz specjalista odpowie na każde Twoje pytanie.