Projekty UE

menu

The website uses cookies. By using the website, you consent to their reading or writing according to your browser settings. Read our privacy policy.

EbiBot

Poznaj wirtualnego asystenta, który wszechstronnie uzupełnia nasze podstawowe rozwiązania. EbiBot zapewnia całodobową komunikację z klientami, aby podnieść jakość ich obsługi a Twoich pracowników wyręczyć w obsłudze powtarzalnych odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

6 miesięcy bez opłat! *

Dlaczego warto zaprzyjaźnić się z EbiBot?

Zalety EbiBot
Availability

24/7 support.

Team support

Relieve your staff from handling simple and repetitive issues.

Streamlining customer service

Full automation of customer service.

Innovation

Cutting-edge customer contact channel.

O1 Handle voice and text requests

Our solution combines both text and voice customer service.

O2 Use service scenarios

Bieżąca obsługa klienta - podstawowy scenariusz komunikacji dla EbiBota.

O3 Develop your sales

Sprzedaż - czyli to, co EbiBot lubi najbardziej!

O1

Handle voice and text requests

Our solution combines both text and voice customer service.

Wirtualny asystent EbiBot standardowo pracuje 24h na stronie internetowej Twojej firmy oraz eBOK’u. Dzięki temu klienci mogą się łatwo z Tobą komunikować właśnie w tych kanałach. Dodatkowo, tradycyjna obsługa tekstowa może zostać rozszerzona o kontakt głosowy, co w wielu przypadkach może ułatwić wymianę informacji.

O2

Use service scenarios

Bieżąca obsługa klienta - podstawowy scenariusz komunikacji dla EbiBota.

EbiBot będzie na bieżąco wspomagał Twoich klientów! Problem z fakturami lub uregulowaniem płatności? Nowe zgłoszenie reklamacyjne? Teraz Twoi klienci w prosty i intuicyjny sposób, bez konieczności klikania w poszczególne opcje menu i szukania odpowiedniej funkcjonalności będą mogli wykonać większość działań związanych z samoobsługą.

O3

Develop your sales

Sprzedaż - czyli to, co EbiBot lubi najbardziej!

Czy przygotowany scenariusz obsługi musi kończyć się standardowym podziękowaniem za kontakt i pożegnaniem? Otóż nie! Niech będzie to doskonałym wstępem i początkiem dalszej komunikacji, którą możesz prowadzić z klientem. EbiBot chętnie Ci w tym pomoże - pozwala on na przedstawienie oferty klientowi i przekierowanie go do kanału Commerce w celu np. zawarcia umowy na produkt dodatkowy.

Call us for more info

+48 506 002 913

Our specialist will answer your questions