Produkty

IRIS Multi Energy System

Innowacyjny system dedykowany dla firm zajmujących się sprzedażą energii elektrycznej i gazu. Kompleksowe rozwiązanie wspierające pełen cykl życia klienta, począwszy od pozyskania klienta, poprzez zmianę sprzedawcy, prowadzenie rozliczeń, obsługę posprzedażową, aż do odnowienia umowy na kolejny okres. Proces ten jest realizowany poprzez dwa kluczowe moduły, CRM i Biling. Rozwiązanie to zostało wyposażone w moduł internetowego biura obsługi, które zapewnia klientowi swobodny kontakt ze sprzedawcą. System IRIS może być wdrażany w modelu chmury lub jako rozwiązanie OnPremise.

Szczegóły

Enterprise – Sales and Customer Care Management E-SCCM

System Enterprise Sales and Customer Care Management (E-SCCM) powstał z myślą o zmieniającym się rynku energii elektrycznej oraz o procesach sprzedażowych na nim zachodzących. Firmy energetyczne sprzedają coraz więcej produktów pozataryfowych różnymi kanałami sprzedażowymi, co powoduje konieczność wprowadzenia narzędzi umożliwiających zarządzanie coraz bardziej skomplikowanymi procesami sprzedażowymi.

Szczegóły

Microsoft Dynamics CRM

Międzynarodowy lider w zakresie rozwiązań biznesowych, zajmujący czołową pozycję w zestawieniach Gartnera. Kompleksowe narzędzie do obsługi marketingu, sprzedaży, obsługi posprzedażowej oraz kontaktów z klientem, stworzone zgodnie z najnowszymi trendami. Posiada możliwość zwiększenia funkcjonalności przez własne rozszerzenia, m.in. dzięki powiązaniu Dynamics CRM z portalami społecznościowymi. Oprogramowanie jest dostępne w dwóch wersjach licencjonowania oraz wdrożenia – OnPremise (wdrożenie lokalne u klienta) oraz Online (wdrożenie w chmurze).

Szczegóły

Electronic Time Management E-TM

To aplikacja dedykowana dla firm z sektora szeroko rozumianego outsourcingu usług, szczególnie Shared Services. Głównym zadaniem systemu jest kontrola i analiza czynności wykonywanych na rzecz poszczególnych usługobiorców w celu rozliczenia się z rzeczywistego czasu świadczenia usług. System jest bardzo wydajnym narzędziem analitycznym przy reorganizacji podmiotów i optymalizacji procesów.

Szczegóły

alfa Contact Center

Produkt firmy Alfavox Sp. z o.o. to nowoczesne narzędzie do kompleksowej i inteligentnej obsługi ruchu telefonicznego w firmie. Rozwiązanie to zapewnia najwyższej jakości i w pełni funkcjonalny system wsparcia obsługi klienta, udostępniający różne kanały komunikacji, różne tryby pracy, obsługę kanału inbound i outbound oraz opcji mieszanej, a także pełny zestaw funkcji i narzędzi do zarządzania platformą. Alfa Contact Center jest w pełni integrowalny z systemami Ebicom.

Szczegóły